NEW MOON TRAILERN!!

Okej.. Så, i morse gick jag upp sju trots att vi börjar halv tio. Jag tog en snabb dusch och satte sedan på datan. Vi hade mycket att göra. Jag gick in på MTV:s hemsida, men de hade inte lagt upp trailern. Sen gick jag in på new moon hemsidan, men de hade inte heller lagt upp den. Tillslut fick jag panik och gick in på Myspace, och gissa vad??? Där fanns NEW MOON TRAILERN!!!!! Jag rusade runt och skrek nästan lika mycket som när jag såg Twilight första gången. Sen kom jag ihåg ett löfte jag hade gett Bexi många månader tidigare. Att vi skulle ringa varandra så fort vi hittade new moon trailern. Så jag ringde henne, och hon skrek högt i luren, och bad mig att komma så fort jag kunde. Jag kastade mig på cykeln och var här på fem minuter. Nu sitter vi vid hennes data och har sett den många gånger!
Här är länken till New Moon trailern: http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=58186608&searchid=660f88a6-0c06-45e6-9b32-e639274706be
Do U love us or what??
Sen gick vi till skolan för att hämta Della. Vi gick upp på tredje våningen, och vilka satt där om inte våra lärare. Extremt pinsamt eftersom de måste tro att vi älskar skolan och gärna kommer dit klockan åtta en sovmorgon!
Iaf, Della var nog i uppehållsrummet med en massa andra nior, och dit vågade vi inte gå, så vi ska prata med henne på rasten.
Puss på er!
     // BexiLexi
                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0