SKOLAVSLUTNING!

I förrgår tog skolan äntligen slut! Och som hon lovat kom Anna. Men jävla pissbajsläraren sa att hon inte fick komma in i kyrkan!
Jag, Malte och Bella skällde ut henne rejält, och hon blev typ piss sur på oss. Hon sa att bara niornas familjer fick komma in i kyrkan. Men nummer ett: DET FANNS MYCKET PLATS; SÅ VI HADE KLARAT DET ÄVEN OM DET BRANN! Och nummer två: HENKES MAMMA OCH TESS PAPPA FICK KOMMA IN, SÅ VARFÖR INTE ANNA? Och tre: THEA ÄR JU BORTREST. VARFÖR KUNDE INTE ANNA TA HENNES PLATS. ABBE Y FICK SITTA MED OSS OCH HAN GÅR INTE I KLASSEN LÄNGRE! Jävla bitch!
BexiLexi hates **** ****

Nu är Bexi hemma hos mig, och vi ska sova över och se The Messengers. Jag försöker få henne att se Fritt Vilt igen, men jag tror hon vägrar.
Puss på er!
          // BexiLexi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0