Allt

Vi måste vara världens sämsta bloggare :P!
Anyway, idag har det inte hänt nått speciellt, jag bara kände för att uppdatera.
Snart släpps New Moon(!) och jag blir tonåring den åttonde november.
Bex har dratt iväg på basketcamp, så jag är heelt ensam såhär i början av höstlovet och allt :(.
Men under veckan ska jag va med henne och ev. Malte på fredan, och sen skulle vi göra en new moon parodi med Filippa, Persson, Agge, Tess, Sarah, Josse och jag tror det var alla. Skäll på mig om jag har missat nån. Men jag vet inte om det blir nu, för det är så sjukt kallt ute!
Förra gången vi gjorde Twilight-parodi var på sportlovet, och det var frysgrader och snö. Vi skulle vara på fotbollsplanen vid skolan, och det var KAOS! Tess skulle till sin farfar/morfar, och Henke, som skulle spela Emmett, ringde och sa att han hade kräksjukan (yeah right Henke!). Men vi gjorde filmen och hade ASkul!!
Tyvärr har vi tappat bort första delen av filmen :(.
Oh well, men gör inte samma misstag två gånger.
//lexi, som redan saknar sin bexi trots att hon åkte för bara ett par timmar sen:(

Kommentarer
Postat av: Malte

Ni ÄR världens sämsta bloggare, maha xD

2009-11-11 @ 17:58:09
URL: http://stinkerbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0